Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣδρόλιας, Λάμπροςel
dc.creatorΣταθοπούλου, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-01-11T17:31:18Z
dc.date.available2021-01-11T17:31:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54575
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12611
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΣχολική αυτονομία -- Ελλάδαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί -- Νομικό καθεστώς, νόμοι κ.λπ. -- Ελλάδαel
dc.subjectΛογοδοσίαel
dc.subjectΕκπαίδευση -- Νόμοι και νομοθεσία -- Ελλάδαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Αντιλήψειςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί -- Ελλάδα -- Θεσσαλία (Περιφέρεια)el
dc.titleΑυτονομία των σχολικών μονάδων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, προσέγγιση μέσα από την εκπαιδευτική νομοθεσία και τις στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λάρισαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαδημόπουλος, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΒελισσαρίου, Ευστάθιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International