Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιππος Μ.el
dc.creatorΜεταξάς, Ιωάννης Κ.el
dc.date.accessioned2020-11-04T09:08:19Z
dc.date.available2020-11-04T09:08:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21753
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54412
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12553
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔυσλεξία -- Γενετικές απόψειςel
dc.subject.otherΑκοή -- Διχωτικήel
dc.subject.otherΠλευρίωσηel
dc.subject.otherΔυσλεκτικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιχωτική διερεύνηση της πλευρίωσης και της προσοχής σε μαθητές με αναπτυξιακή δυσλεξίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.committeeMemberΒαβουγυιός, Διονύσιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International