Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΑγνάντη, Δέσποινα Ε.el
dc.date.accessioned2020-11-03T10:05:44Z
dc.date.available2020-11-03T10:05:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21720
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54293
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12527
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓεωμετρία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕξατομικευμένη διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΕξατομικευμένη διδακτική παρέμβαση στη γεωμετρία σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης στα μαθηματικάel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.committeeMemberΚαλδή Σταυρούλαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International