Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΠελεκάσης, Νικόλαοςel
dc.creatorΣχίζα, Αγλαΐα Ι.el
dc.date.accessioned2020-11-03T10:02:20Z
dc.date.available2020-11-03T10:02:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21773
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54246
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12518
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτοκίνητα, Αγωνιστικά -- Αεροδυναμικήel
dc.subject.otherΑυτοκίνητα, Αγωνιστικά -- Σχεδιασμός και κατασκευήel
dc.subject.otherΑέρια, Κινητική θεωρία τωνel
dc.titleAir flow optimization through an intake system for a four-cylinder Formula Student (FSAE) racecaren
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣταματέλλος, Αναστάσιος Μ.el
dc.contributor.committeeMemberΧαραλάμπους, Γεώργιοςel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International