Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΜπάλλα, Αφροδίτη Ε.el
dc.date.accessioned2020-11-03T09:36:10Z
dc.date.available2020-11-03T09:36:10Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21557
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54054
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12481
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιγνίδια στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΔιερεύνηση της επικοινωνίας μέσω του παιχνιδιού ανάμεσα σε πρόσφυγες και γηγενείς μαθητέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Κατερίναel
dc.contributor.committeeMemberΚατσαρίδου, Μάρθαel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International