Show simple item record

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΜπάλλα, Αφροδίτη Ε.el
dc.date.accessioned2020-11-03T09:36:10Z
dc.date.available2020-11-03T09:36:10Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21557
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54054
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12481
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιγνίδια στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΔιερεύνηση της επικοινωνίας μέσω του παιχνιδιού ανάμεσα σε πρόσφυγες και γηγενείς μαθητέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Κατερίναel
dc.contributor.committeeMemberΚατσαρίδου, Μάρθαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International