Zur Kurzanzeige

Video game design and implementation on the Unreal Engine 4

dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΛουκάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΖαπάρας, Παναγιώτης Α.el
dc.date.accessioned2020-11-03T09:07:39Z
dc.date.available2020-11-03T09:07:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54019
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒιντεοπαιχνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιγνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση βιντεοπαιχνιδιού στην μηχανή Unreal Engine 4el
dc.titleVideo game design and implementation on the Unreal Engine 4en
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International