Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΚυριακοπούλου, Σταυρούλα Α.el
dc.date.accessioned2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.available2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21858
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53964
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12432
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και Οργάνωσηel
dc.titleΔιαμορφώνοντας μια σχολική κουλτούρα αναγνώρισης - αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών Α' θμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International