Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΚυριακοπούλου, Σταυρούλα Α.el
dc.date.accessioned2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.available2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21858
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53964
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12432
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και Οργάνωσηel
dc.titleΔιαμορφώνοντας μια σχολική κουλτούρα αναγνώρισης - αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών Α' θμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International