Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΚυριακοπούλου, Σταυρούλα Α.el
dc.date.accessioned2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.available2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21858
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53964
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12432
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και Οργάνωσηel
dc.titleΔιαμορφώνοντας μια σχολική κουλτούρα αναγνώρισης - αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών Α' θμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International