Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαλόη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΡιζούλη, Αγλαϊα Β.el
dc.date.accessioned2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.available2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53962
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12430
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα -- Έρευναel
dc.titleΣυναισθηματική νοημοσύνη και ψυχική ανθεκτικότητα: διαστάσεις και διασυνδέσεις με εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International