Show simple item record

Integrated gamification approach of the Python programming language teaching

dc.contributor.advisorΚακαρούντας, Αθανάσιοςel
dc.creatorΒελαώρα, Χρυσούλαel
dc.date.accessioned2020-10-02T08:10:24Z
dc.date.available2020-10-02T08:10:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other21348
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53947
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12420
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.other Python (Γλώσσα προγραμματισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή)el
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Γλώσσες προγραμματισμού -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠρογραμματισμός υπολογιστή -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleΟλοκληρωμένη προσέγγιση παιχνιδοποίησης της διδασκαλίας της γλώσσας προγραμματισμού Pythonel
dc.titleIntegrated gamification approach of the Python programming language teachingen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑναγνωστόπουλος, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΔρακόπουλος, Βασίλειοςel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International