Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚρεμάλας, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2020-10-02T07:56:55Z
dc.date.available2020-10-02T07:56:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other21468
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53814
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12392
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Εκπαιδευτικοί -- Απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωσηel
dc.subject.otherΕξατομικευμένη διδασκαλία el
dc.titleΑντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στη γενική τάξη el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΔημητρίου, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International