Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΝασίκα, Τόνα-Φωτεινήel
dc.date.accessioned2020-09-04T09:05:58Z
dc.date.available2020-09-04T09:05:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21369
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53647
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9609
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Στάσειςel
dc.titleΠολυπολιτισμικό σχολείο και διαχείριση της ετερότητας υπό το πρίσμα της εκπαιδευτικής διοίκησηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International