Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΠατσιούρα, Ευτυχίαel
dc.date.accessioned2020-08-10T07:55:29Z
dc.date.available2020-08-10T07:55:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21132
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53408
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9370
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓονείς παιδιών με αναπηρίες -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Οικογενειακές σχέσειςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠατέρας και παιδίel
dc.titleΗ νοηματοδότηση της αναπηρίας και η εφαρμογή πρακτικών διαδικασιών υποστήριξης από την οπτική των πατέρων εφήβων με αναπτυξιακές αναπηρίες στο χώρο της εκπαίδευσης και της υγείαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International