Mostrar el registro sencillo del ítem
Η νοηματοδότηση της αναπηρίας και η εφαρμογή πρακτικών διαδικασιών υποστήριξης από την οπτική των πατέρων εφήβων με αναπτυξιακές αναπηρίες στο χώρο της εκπαίδευσης και της υγείας
dc.contributor.advisor | Βλάχου, Αναστασία | el |
dc.creator | Πατσιούρα, Ευτυχία | el |
dc.date.accessioned | 2020-08-10T07:55:29Z | |
dc.date.available | 2020-08-10T07:55:29Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 21132 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53408 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9370 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Γονείς παιδιών με αναπηρίες -- Ψυχολογικές απόψεις | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Οικογενειακές σχέσεις | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Πατέρας και παιδί | el |
dc.title | Η νοηματοδότηση της αναπηρίας και η εφαρμογή πρακτικών διαδικασιών υποστήριξης από την οπτική των πατέρων εφήβων με αναπτυξιακές αναπηρίες στο χώρο της εκπαίδευσης και της υγείας | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Σταυρούση, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.committeeMember | Κλεφτάρας, Γεώργιος | el |