Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΚαρβούνη, Ευγενία-Σωτηρίαel
dc.date.accessioned2020-08-04T11:06:25Z
dc.date.available2020-08-04T11:06:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other10570
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53235
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση (Ανώτατη)el
dc.subject.otherΦοιτητές με ειδικές ανάγκεςel
dc.subject.otherΚωφοί -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΗ πρόσβαση και ένταξη των κωφών φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International