Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΖιάκα, Βασιλική Ι.el
dc.date.accessioned2020-07-14T17:36:29Z
dc.date.available2020-07-14T17:36:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53175
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9137
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΣχολική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική κοινωνιολογίαel
dc.subject.otherΜάθηση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Δευτεροβάθμια εκπαίδευση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.titleΔιερεύνηση των αλλαγών που προτείνουν οι μαθητές, ώστε το γενικό λύκειο να καταστεί ελκυστικό για αυτούςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International