Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΖιάκα, Βασιλική Ι.el
dc.date.accessioned2020-07-14T17:36:29Z
dc.date.available2020-07-14T17:36:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53175
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9137
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΣχολική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική κοινωνιολογίαel
dc.subject.otherΜάθηση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Δευτεροβάθμια εκπαίδευση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.titleΔιερεύνηση των αλλαγών που προτείνουν οι μαθητές, ώστε το γενικό λύκειο να καταστεί ελκυστικό για αυτούςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International