Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΖιάκα, Βασιλική Ι.el
dc.date.accessioned2020-07-14T17:36:29Z
dc.date.available2020-07-14T17:36:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53175
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9137
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΣχολική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική κοινωνιολογίαel
dc.subject.otherΜάθηση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Δευτεροβάθμια εκπαίδευση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.titleΔιερεύνηση των αλλαγών που προτείνουν οι μαθητές, ώστε το γενικό λύκειο να καταστεί ελκυστικό για αυτούςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International