Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΠαπαγεωργίου, Βάιαel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:28:16Z
dc.date.available2020-07-12T09:28:16Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20790
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53062
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9024
dc.description.abstractΟι εκπαιδευτικοί διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αναγνώριση των προβλημάτων ψυχικής υγείας των μαθητών. Επίσης, οι αιτιακές αποδόσεις των εκπαιδευτικών επηρεάζουν τον τρόπο που αντιλαμβάνονται και αντιδρούν στα προβλήματα των μαθητών. Η παρούσα έρευναel
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectδάσκαλοιel
dc.subjectαιτιακές αποδόσειςel
dc.subjectπαρέμβασηel
dc.subjectψυχική υγείαel
dc.titleΑντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τον ρόλο τους στην αντιμετώπιση των προβλημάτων ψυχικής υγείας των μαθητών σε σχέση με τις αιτιακές αποδόσεις, το είδος παρεμβάσεων και την αναζήτηση βοήθειαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International