Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΛιάπη, Δήμητραel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:28:15Z
dc.date.available2020-07-12T09:28:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20782
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53054
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9016
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετηθούν οι στάσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής όσον αφορά τη συνεκπαίδευση παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, καθώς και οι πεποιθήσεις τους για την αυτό-απel
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectένταξηel
dc.subjectσυνεκπαίδευσηel
dc.subjectστάσηel
dc.subjectενσωμάτωσηel
dc.titleΣτάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής για τη συνεκπαίδευση παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, και πεποιθήσεις για την αυτόαποτελεσματικότητά τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International