Mostrar el registro sencillo del ítem
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής για τη συνεκπαίδευση παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, και πεποιθήσεις για την αυτόαποτελεσματικότητά τους
dc.contributor.advisor | Ανδρέου, Ελένη | el |
dc.creator | Λιάπη, Δήμητρα | el |
dc.date.accessioned | 2020-07-12T09:28:15Z | |
dc.date.available | 2020-07-12T09:28:15Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 20782 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53054 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9016 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετηθούν οι στάσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής όσον αφορά τη συνεκπαίδευση παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, καθώς και οι πεποιθήσεις τους για την αυτό-απ | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | ένταξη | el |
dc.subject | συνεκπαίδευση | el |
dc.subject | στάση | el |
dc.subject | ενσωμάτωση | el |
dc.title | Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής για τη συνεκπαίδευση παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, και πεποιθήσεις για την αυτόαποτελεσματικότητά τους | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | ΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής. | el |
heal.academicPublisherID | teilar | |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |