Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΛιάπη, Δήμητραel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:28:15Z
dc.date.available2020-07-12T09:28:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20782
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53054
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9016
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετηθούν οι στάσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής όσον αφορά τη συνεκπαίδευση παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, καθώς και οι πεποιθήσεις τους για την αυτό-απel
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectένταξηel
dc.subjectσυνεκπαίδευσηel
dc.subjectστάσηel
dc.subjectενσωμάτωσηel
dc.titleΣτάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής για τη συνεκπαίδευση παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, και πεποιθήσεις για την αυτόαποτελεσματικότητά τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International