Mostrar el registro sencillo del ítem
Σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή και Προσαρμογή του παιδιού στο σχολείο
dc.contributor.advisor | Ανδρέου, Ελένη | el |
dc.creator | Βλάχου, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2020-07-12T09:28:12Z | |
dc.date.available | 2020-07-12T09:28:12Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 20770 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53042 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9004 | |
dc.description.abstract | Ο βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας, είναι η διερεύνηση της σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή και της προσαρμογής του παιδιού στο σχολείο καθώς αυτή θεωρείται απαραίτητη για την μάθηση και την πνευματική ανάπτυξη του παιδιού. Κεντρικοί στόχοι της ερευνητικής | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject | μαθητές | el |
dc.title | Σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή και Προσαρμογή του παιδιού στο σχολείο | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | ΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής. | el |
heal.academicPublisherID | teilar | |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |