Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΜουχτή, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:28:11Z
dc.date.available2020-07-12T09:28:11Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20767
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53039
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9001
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη διερευνά τον τρόπο, που οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανοούν τις διαστάσεις και τις διάφορες πτυχές του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, πώς αντιλαμβάνονται το συμβουλευτικό τους ρόλο και, τέλος, το κατά πόσο δύνανταel
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectσχολικός εκφοβισμόςel
dc.subjectπαρέμβασηel
dc.subjectεκπαιδευτικοίel
dc.titleΑντιλήψεις και Στάσεις των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στο σχολικό εκφοβισμόel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International