Mostrar el registro sencillo del ítem
Αντιλήψεις και Στάσεις των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στο σχολικό εκφοβισμό
dc.contributor.advisor | Ανδρέου, Ελένη | el |
dc.creator | Μουχτή, Αλεξάνδρα | el |
dc.date.accessioned | 2020-07-12T09:28:11Z | |
dc.date.available | 2020-07-12T09:28:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 20767 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53039 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9001 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη διερευνά τον τρόπο, που οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανοούν τις διαστάσεις και τις διάφορες πτυχές του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, πώς αντιλαμβάνονται το συμβουλευτικό τους ρόλο και, τέλος, το κατά πόσο δύναντα | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | σχολικός εκφοβισμός | el |
dc.subject | παρέμβαση | el |
dc.subject | εκπαιδευτικοί | el |
dc.title | Αντιλήψεις και Στάσεις των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στο σχολικό εκφοβισμό | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | ΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής. | el |
heal.academicPublisherID | teilar | |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |