Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.creatorΤσίτσος, Βασίλειος Ι.el
dc.date.accessioned2020-07-12T09:23:59Z
dc.date.available2020-07-12T09:23:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other20998
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52950
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8912
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΔιδακτική των μαθηματικώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.titleΜελέτη μεταβάσεων ανάμεσα σε πλαίσια μαθηματικών πρακτικών όπως αυτά καθορίζονται από ψηφιακά εργαλεία και απτικό υλικόel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΧρονάκη, Άνναel
dc.contributor.committeeMemberΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.committeeMemberΚαλαβάσης, Φραγκίσκοςel
dc.contributor.committeeMemberΚυνηγός Χρόνηςel
dc.contributor.committeeMemberΣκουμπουρδή, Χρυσάνθηel
dc.contributor.committeeMemberΚολέζα, Ευγενίαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International