Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΤσελά, Βασιλική Ν.el
dc.date.accessioned2020-07-12T09:23:58Z
dc.date.available2020-07-12T09:23:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20996
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52948
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8910
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνάγνωση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΓαλλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleΑναγνωστικές και μορφοσυντακτικές δεξιότητες στην Ελληνική ως μητρική και στη Γαλλική ως ξένη γλώσσα σε μαθητές με ειδική διαταραχή της ανάγνωσηςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρακάκη, Σταυρούλαel
dc.contributor.committeeMemberΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.committeeMemberΣαπουντζάκη, Γαλήνηel
dc.contributor.committeeMemberΓαλαντόμος, Ιωάννηςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International