Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΡήγα, Ασημίναel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:23:57Z
dc.date.available2020-07-12T09:23:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20989
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52944
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8906
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) -- Ελλάδα -- Δράμαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδα -- Δράμαel
dc.subject.otherΔιαταραχή μειωμένης προσοχής με υπερκινητικότηταel
dc.subject.otherΠροβληματικά παιδιάel
dc.titleΗ αξιοποίηση των Τ.Π.Ε στη διδακτική της γλώσσας σε μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολία διατήρησης της προσοχής στο γνωστικό έργοel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜήτσης, Ναπολέων Σπ.el
dc.contributor.committeeMemberΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.committeeMemberΓκανά, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΓαλαντόμος, Ιωάννηςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International