Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣαμαράς, Γεώργιοςel
dc.creatorΧατζηκωνσταντίνου, Ευφροσύνηel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:23:37Z
dc.date.available2020-07-12T09:23:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other20901
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52871
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8833
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα στοχεύει ακριβώς σε αυτό: να διερευνήσει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΕΔ, μέσα από την καταγραφή των απόψεων των ίδιων των ωφελουμένων (άνεργων κι εργοδοτών) που είναι εγγεγραμμένοι στο ΚΠΑ2 της Λάρισας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectποιότητα υπηρεσιώνel
dc.titleΗ διερεύνηση των απόψεων των ωφελούμενων του ΟΑΕΔ σχετικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του: Η περίπτωση του ΚΠΑ2 Λάρισαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International