Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΑναστασίου, Φωτεινή Θ.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:46Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other20704
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52688
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8650
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠολυγλωσσία στα παιδιάel
dc.subject.otherΑγγλική γλώσσα -- Εκμάθησηel
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleChildren learning english as a third language: a study on their L3 speech productionen
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜήτσης, Ναπολέων Σπ.el
dc.contributor.committeeMemberΤσοκαλίδου, Πετρούλα, 1967-el
dc.contributor.committeeMemberΘωμαδάκη Ευαγγελίαel
dc.contributor.committeeMemberΓκανά, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΑλεξίου, Θωμαήel
dc.contributor.committeeMemberΓαλαντόμος, Ιωάννηςel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International