Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΚούριας, Σπυρίδωνας Α.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:41Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other20672
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52674
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8636
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑντίληψη του χώρου στα παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΡομποτική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Επίδραση των τεχνολογικών καινοτομιώνel
dc.titleΕκπαιδευτική ρομποτική και αναδυόμενες μαθηματικές έννοιες: ανάπτυξη χωρικής σκέψης με παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚόμης, Βασίλης Ι.el
dc.contributor.committeeMemberΦεσάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΔαφερμάκης, Εμμανουήλel
dc.contributor.committeeMemberΚαφούση, Σουλτάναel
dc.contributor.committeeMemberΚαλαβάσης, Φραγκίσκοςel
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International