Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΚούριας, Σπυρίδωνας Α.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:41Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other20672
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52674
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8636
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑντίληψη του χώρου στα παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΡομποτική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Επίδραση των τεχνολογικών καινοτομιώνel
dc.titleΕκπαιδευτική ρομποτική και αναδυόμενες μαθηματικές έννοιες: ανάπτυξη χωρικής σκέψης με παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚόμης, Βασίλης Ι.el
dc.contributor.committeeMemberΦεσάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΔαφερμάκης, Εμμανουήλel
dc.contributor.committeeMemberΚαφούση, Σουλτάναel
dc.contributor.committeeMemberΚαλαβάσης, Φραγκίσκοςel
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International