Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΠιστόλη, Ελένη Γ.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:39Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20666
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52668
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8630
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Συμπεριφορά -- Αντιμετώπισηel
dc.subject.otherΣχολικές συγκρούσειςel
dc.titleΔιερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη διαχείριση των συγκρούσεων με τους μαθητές και τη συμβολή τους στην επαγγελματική εξουθένωσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International