Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΠιστόλη, Ελένη Γ.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:39Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20666
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52668
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8630
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Συμπεριφορά -- Αντιμετώπισηel
dc.subject.otherΣχολικές συγκρούσειςel
dc.titleΔιερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη διαχείριση των συγκρούσεων με τους μαθητές και τη συμβολή τους στην επαγγελματική εξουθένωσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International