Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαλόη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΒεργοπούλου, Αθηνά Κ.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:39Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20664
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52666
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8628
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιευθυντές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδα -- Μαγνησίαel
dc.subject.otherΜεντορική στην εκπαίδευσηel
dc.titleΗ παρακίνηση των εκπαιδευτικών μέσα από την ανάπτυξη μεντορικής σχέσης με τον διευθυντήel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International