Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαλόη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΒεργοπούλου, Αθηνά Κ.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:39Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20664
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52666
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8628
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιευθυντές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδα -- Μαγνησίαel
dc.subject.otherΜεντορική στην εκπαίδευσηel
dc.titleΗ παρακίνηση των εκπαιδευτικών μέσα από την ανάπτυξη μεντορικής σχέσης με τον διευθυντήel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International