Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΒαβίτσα, Ευριδίκη Κ.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:38Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52665
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8627
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Απόψεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕπίδοση μαθητώνel
dc.titleΟι αντιλήψεις διευθυντών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τις ΤΠΕ ως εργαλείο ενίσχυσης της σχολικής επίδοσης ακαδημαϊκά αδύναμων μαθητών χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International