Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΒαβίτσα, Ευριδίκη Κ.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:38Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52665
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8627
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Απόψεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕπίδοση μαθητώνel
dc.titleΟι αντιλήψεις διευθυντών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τις ΤΠΕ ως εργαλείο ενίσχυσης της σχολικής επίδοσης ακαδημαϊκά αδύναμων μαθητών χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International