Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΤηλιοπούλου, Κερασία Ι.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:35Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20650
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52652
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8614
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Ικανοποίηση -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίηση -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάel
dc.titleΔιερεύνηση της συμβολής της αφοσίωσης στο σχολείο και των προβλημάτων ρόλων στις επιλεγόμενες στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων σε εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International