Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΤηλιοπούλου, Κερασία Ι.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:35Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20650
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52652
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8614
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Ικανοποίηση -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίηση -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάel
dc.titleΔιερεύνηση της συμβολής της αφοσίωσης στο σχολείο και των προβλημάτων ρόλων στις επιλεγόμενες στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων σε εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International