dc.contributor.advisor | Σταυρόπουλος, Βασίλειος | el |
dc.creator | Τηλιοπούλου, Κερασία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2020-07-06T08:34:35Z | |
dc.date.available | 2020-07-06T08:34:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 20650 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/52652 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8614 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Θεσσαλία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Ικανοποίηση -- Ελλάδα -- Θεσσαλία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίηση -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Θεσσαλία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Διοίκηση και οργά | el |
dc.title | Διερεύνηση της συμβολής της αφοσίωσης στο σχολείο και των προβλημάτων ρόλων στις επιλεγόμενες στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων σε εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαίδευσης | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |