Mostrar el registro sencillo del ítem
PISA και στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: κρίσεις, συγκλίσεις και αποκλίσεις
dc.contributor.advisor | Ζμας, Αριστοτέλης | el |
dc.creator | Μπέτα, Φωτεινή | el |
dc.date.accessioned | 2020-07-06T08:34:34Z | |
dc.date.available | 2020-07-06T08:34:34Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 20647 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/52649 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8611 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικά τεστ και μετρήσεις | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική αξιολόγηση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Αξιολόγησή των -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Στάσεις | el |
dc.title | PISA και στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: κρίσεις, συγκλίσεις και αποκλίσεις | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |