Afficher la notice abrégée

Views and strategies of primary and secondary education teachers of state Larissa on managing and facing school bullying

dc.contributor.advisorΚαραουλάνης, Σωκράτηςel
dc.creatorΓκουδίνα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2020-06-25T10:42:32Z
dc.date.available2020-06-25T10:42:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20555
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52608
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΛάρισα (Νομός) -- Εκπαιδευτικοίel
dc.titleΑπόψεις και στρατηγικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Νομού Λάρισας στη διαχείριση και αντιμετώπιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμούel
dc.titleViews and strategies of primary and secondary education teachers of state Larissa on managing and facing school bullyingen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΘωμάς, Αλέξανδροςel
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτης, Κωνσταντίνοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International