Afficher la notice abrégée

The relationship between emotional intelligence and mental resilience of special education teachers

dc.contributor.advisorΛαχανά, Ελένηel
dc.creatorΦλέγγα, Κωνσταντίαel
dc.date.accessioned2020-06-25T10:42:26Z
dc.date.available2020-06-25T10:42:26Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20518
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52589
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΨυχική ανθεκτικότηταel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί ειδικής αγωγήςel
dc.titleΗ σχέση της συναισθηματικής νοημοσύνης με την ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγήςel
dc.titleThe relationship between emotional intelligence and mental resilience of special education teachersen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚοτρώτσιου, Ευαγγελίαel
dc.contributor.committeeMemberΜαλλιαρού, Μαρίαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International