Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΕυστρατιάδης, Δημήτριος Ε.el
dc.date.accessioned2020-06-22T09:05:28Z
dc.date.available2020-06-22T09:05:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52518
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8480
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Απόψεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδαel
dc.titleΣτάσεις και αντιλήψεις διευθυντών με εκπαιδευτικό ηγετικό στυλ (instructional leaders) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τον μαθησιακό ρόλο των ΤΠΕel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.committeeMemberΚαλδή, Σταυρούλαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International