Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΕυστρατιάδης, Δημήτριος Ε.el
dc.date.accessioned2020-06-22T09:05:28Z
dc.date.available2020-06-22T09:05:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52518
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8480
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Απόψεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδαel
dc.titleΣτάσεις και αντιλήψεις διευθυντών με εκπαιδευτικό ηγετικό στυλ (instructional leaders) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τον μαθησιακό ρόλο των ΤΠΕel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.committeeMemberΚαλδή, Σταυρούλαel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International