dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.creator | Καγκαρά, Δήμητρα Σ. | el |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T08:58:05Z | |
dc.date.available | 2020-06-03T08:58:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 20469 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/52445 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8407 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευση -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιμόρφωση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ψυχολογία | el |
dc.subject.other | Εξ αποστ | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ψυχολογία | el |
dc.title | Ανάπτυξη μοντέλου σύγχρονης εξ αποστάσεως ψυχοεκπαιδευτικής υποστήριξης για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε μη αστικά - απομακρυσμένα σχολεία | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Βλάχος, Φίλιππος | el |
dc.contributor.committeeMember | Σταυρούση, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.committeeMember | Κουτούζης, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.committeeMember | Ρουσσάκης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.committeeMember | Φιλιππάτου, Διαμάντω | el |
dc.contributor.committeeMember | Ανδρέου, Ελένη | el |