Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαηλία, Πηνελόπηel
dc.creatorΔεμερτζή, Μαρία Δ.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:14:05Z
dc.date.available2020-04-06T09:14:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20374
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52228
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυα--Μάρκετινγκel
dc.subject.otherΕθνογραφίαel
dc.subject.otherΤηλεοπτική διαφήμισηel
dc.titleΧτύπα, χτύπα σαν άνδρας: στερεοτυπικές έμφυλες αναπαραστάσεις στις τηλεοπτικές διαφημίσεις και στα κοινωνικά δίκτυαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔέλτσου, Ελευθερίαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International