Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΣόρκος, Γεώργιος Ν.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:13:02Z
dc.date.available2020-04-06T09:13:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other20304
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52162
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8066
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική Εκπαίδευση--Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί--Στάσειςel
dc.subject.otherΟικογένεια και Σχολείοel
dc.titleΗ συμπερίληψη μαθητών κινεζικής καταγωγής στο ελληνικό σχολείο: οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών, οι "φωνές" των μαθητών και ο ρόλος της οικογένειαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.committeeMemberΠανταζής, Βασίλειοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International